ZWROTY
Jeżeli zakupy w naszym sklepie nie spełniają Twoich oczekiwań lub rozmiar okazał się nie trafiony, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot produktu bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z tej możliwości, wystarczy przed upływem terminu wysłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres sklep@alvika.com.pl Formularz Zwrotu (do pobrania na dole strony).
Nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym dostarczyłeś Formularz, wyślij zwracany produkt lub wyślij go wraz z Formularzem na adres:
Alvika Outdoor Equipment Sp z o. o.
ul. Orląt Lwowskich 93,
41-208 Sosnowiec
Prosimy również o odesłanie paragonu lub jego kopii! Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient. Prosimy o odsyłanie towaru w oryginalnym opakowaniu lub w sposób, który uchroni przedmioty przed zniszczeniem. Zwracany towar powinien być czysty.
Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez nas towaru. Większość zwrotów realizujemy w ciągu paru dni roboczych. O statusie zwrotu będziesz informowany na bieżąco drogą mailową.
REKLAMACJE
Aby złożyć reklamację, wyślij pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres sklep@alvika.com.pl Formularz Reklamacji (do pobrania na dole strony).
Wyślij reklamowany produkt wraz z Formularzem (nie musisz, jeżeli Formularz wysłałeś drogą elektroniczną) na adres:
Alvika Outdoor Equipment
ul. Orląt Lwowskich 93,
41-208 Sosnowiec
Prosimy o odsyłanie towaru w oryginalnym opakowaniu lub w sposób, który uchroni przedmioty przed zniszczeniem. Reklamowany towar powinien być czysty.
Ustosunkujemy się do Reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu jej złożenia. Czas ten jest uzależniony od paru czynników, przede wszystkim od konieczności wykonania ekspertyzy.
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie oznacza, że reklamowany produkt zostanie naprawiony lub wymieniony. Jeśli nie możemy naprawić bądź wymienić produktu, możemy zaoferować zwrot pieniędzy lub obniżenie jego ceny.
Reklamacja odrzucona oznacza, że nie zaistniały przesłanki do spełnienia roszczenia wobec wady produktu. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją informacje na temat pozostałych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się w Regulaminie Sklepu.